Tuesday, June 16, 2009

jaya jusco setiawangsa

jj setiawangsa
betul2 depan rumah kitorang
pergh
tengok je la dari rumah
sebab duit takde
haha
ada cerita best and memory yg tak dilupakan aku ngan jj ni
tapi jj wangsa maju
mak abah dulu kalau nak ajak g jj,bukannya selalu
ada syaratnya
kena dapat naik pentas amik adiah dulu baru dapat g jj
susah betul nak g jalan dulu
aku ni bukannya kaya sangat nak bawak g jalan2 kat situ
yela kalau jalan situ mesti kitorang asyik nak main kat playground dalam 2
dulu ade giant teddy bear ka jj wangsa maju
besar gile
boleh masuk dalam teddy bear 2 n loncat2 dalam badan die
hehe
sekarang ni da takde da

so bila mula2 dengar kate jj nak buat depan rumah kitorang,mcm tak caya la jugak
tapak jj 2 dulu tapak rumah setinggan
sekarang ni penduduk situ da pindah g rawang
aku ade ramai kawan duk situ
termasukla pakcik n makcik drebar bus skola aku n adik2 aku
name die pak cik abu n cik ta
baik sangat dorang ni
balik skola pg ngn cik abu
g skola ptg ngn cik ta


ok,aku nak tnjuk gambar masa construction jj


No comments:

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork