Wednesday, May 19, 2010

Aku Berpesan ~ song version





Pada angin aku berpesan,
Nyamankanlah dirimu dengan sentuhannya.

Pada mentari aku berpesan,
Sinarilah hidupmu dengan pancaran cahayanya.

Pada bulan aku berpesan,
Terangilah malammu nescaya tak tersesat.

c/o
terangilah malam-malam mu, bintangmu, langitmu.
terangilah kamu seadanya kamu..... terangilah...

Pada bintang aku berpesan,
Berkeliplah seadanya dengan jujur ikhlas

Pada pelangi aku berpesan,
Warnailah dirimu agar tiada suram.

Pada diriku aku berpesan,
pepohon doaku kan rimbun selalu

untuk kamu. terangi kan... dirinya............ terangilah...........

edited by farah filzah =)...thanks sayam

1 comment:

Farah Filzah bt Azizuddin said...

asal aku tak tahu ko ada belogg??????

nak kena nih........... ish ish....

mahu royalti... oh oh... langkah best nya ada fyllo the guitar fairy..... i looikeeee

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork