Wednesday, December 22, 2010

"GiveAway Akhir Tahun 2010"

semboyan telah berbunyi!!!baru dapat mood nak join giveaway Tok Esah..dah lama tok esah jemput tapi malamni baru dapat semangat nak join..sebab tok esah ada tanya pasal azam 2011..tak pikir lagi masa tu...dah berangan2, baru dapat azamnya..hehe..kepada siapa2 yang nak join, juz klik tajuk entri ni ya..

syarat-syarat2nya adalah:

1. buat entry "GiveAway Akhir Tahun 2010"
and letakkan sekali gambar ni dan link kan terus ke entry ni
http://taq6889.blogspot.com

beres tok...dah buat!!next!

2.Jangan lupa letakkan gambar ni skali kat side bar blog korang dan link kan terus ke entry ni ye. Kalau pic besar sangat, korang tolong kecikkan ye.

beres jugak!! kacang bendi je ni..hehe!next!


3. Menjadi follower/cucu Tok Esah. Kalau tak nak pun tak paksa. Kalau dah tu tak pe lah.

ampun tok esah! dah follower lama tapi baru nak join..next!

4. Buat satu slogan tentang, " Azam saya tahun 2011 ialah........" tak lebih 100 patah perkataan.

Azam saya tahun 2011 ialah saya ingin mengajar bersungguh-sungguh di sekolah yang saya berkhidmat. saya nak pastikan 50% murid-murid saya dapat A dan 100% lulus dalam setiap peperiksaan. insyaALLAH..kedua, saya nak hasilkan buku sendiri seperti novel atau novel kanak-kanak supaya saya dapat memberi manfaat kepada semua pembaca.saya akan hadiri mana-mana bengkel penulisan untuk memperbaiki skill penulisan saya.


5. tag 3 orang @ lebih blogger lain dan pastikan diorang tahu bahawa mereka telah ditag!

saya nak tag

chako
kak eha
ijat

6. Dan last sekali, jangan lupe tinggalkan nama dan link entry penyertaan korang kat kotak komen entry "GiveAway Akhir Tahun 2010" ni ye.

ok tok esah...beres!! saya akan tinggalkan jejak ya..hehe

fuh!!kalau dapat ni, memang rezeki akhir tahun..alhamdulillah!!

5 comments:

Unknown said...

wow giveaway.. :D

Elly Jade said...

@Heidi Shafiq

mari2 join..
jgn malu jgn segan.=D

Ainul Mustafa said...

nak join gk lerr...good luck semoga tercapai azam yg mulia tu")

Elly Jade said...

ainul
jom jom
meriahkan giveaway tok esah..hehe
thanx ya

illiii illina said...

kak su: terbace azam kak su...sya pun tringin nk tulis buku juge...hehe..angan2 je dulu

 

Travelblog Elly Jade Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork